Om oss » Personal |
Hur bra system vi än levererar så är det inte särskilt mycket värt om våra mjuka värden inte harmoniserar med produktens nytta. Med mjuka värden menas i första hand vår personal. Om du som kund eller blivande kund blir bemött med respekt och ett öppet sinne så blir helheten sannolikt också lyckad. Vi lägger därför stor vikt vid hög service och hjälpsamhet i våra kundkontakter. Därför kan vi också skryta med "världens bästa support", trevliga utbildningar och engagemang. Detta är nämligen citat som kommer direkt från våra kunder.
Många pratar om att göra avslut när de genomför en försäljning. På REAL ser vi det mer som en början på en lång och ömsesidigt givande relation där alla parter alltid ska vara lika nöjda.
Hälften av våra kunder har varit det i tio år eller mer. Det tycker vi borgar för att vi håller en hög service och tillhandahåller ett bra verktyg.
|
Klipsk hjärna och magiska fingrar |
|
|
|
|
|
Fredrik Bertilsson, utvecklingskonsult Fredrik anlitas som konsult i utvecklingsärenden och är också delägare i företaget. |
|